בועת הנדל"ן הישראלית שולחת את הישראלים לרכוש דירה בפורטוגל

חשבתם שהעניין של ישראלים בפורטוגל מסתכם בדרכון אירופאי? טעיתם. רכישת דירה בפורטוגל הפכה ליעד נחשק לא פחות – ואלה כל הסיבות שמאחורי התופעה

בנייני דירות בצבע כחול וכתום
רכישת דירה בפרוטוגל יכולה לענות על מספר צרכים למשקיע הישראלי.

אם היינו צריכים למפות את רשימת המטרות של הישראלי הממוצע, אין ספק שדרכון אירופאי ובעלות על דירה היו נמצאות בסעיפים הראשונים. בשנים האחרונות ישראלים רבים עושים את המרב כדי להשיג דרכון פורטוגלי שנחשב לאירופאי, אבל העניין שלהם במדינה המרהיבה הזו לא מסתכם רק שם. חלק לא מבוטל ממוציאי הדרכון, וגם אלה שלא, מגלים עניין גם בנושא של רכישת דירה בפורטוגל. הסיבה – מחירי הדיור בישראל. 

ההבנה שקשה מאוד לרכוש דירה בישראל של ימינו, בין אם בשל אתגר בגיוס הון עצמי גבוה ובין אם בשל קבלת משכנתא – הובילה חלק מהישראלים לחפש אחר חלופות. רכישת דירה בפורטוגל עונה בבת אחת על מספר צרכים:

  1. אפשרות לקנות דירה במדינה שמעודדת נכון להיום השקעות זרות.
  2. יכולת להשיג עסקה טובה יותר בפורטוגל, מזו שהייתה מוצעת בישראל באותו הסכום.
  3. פורטוגל היא מדינה שעדיין מציעה דירות משתלמות באזורים תיירותיים.
  4. באמצעות רכישת דירה בפורטוגל, יכולים ישראלים להתחיל להרוויח מהשקעה בנדל"ן – בלי לחכות למשכנתא בישראל, לצבור את ההון הראשוני הנדרש לדירה בארץ ועוד.

יורופה נדל"ן – עוזרים לכם להגשים חלום

פורטוגל היא יעד תיירותי ופופולארי, שמהווה מוקד לתיירים שזקוקים לפתרונות דיור. מאחר שמדובר גם במקום שתנאי המחיה בו משתלמים ונוחים הרבה יותר מישראל, ישנם ישראלים שבוחרים לרכוש בה דירה למטרות מגורים. עם זאת, מובן שרכישת דירה מחייבת היכרות עם השוק, ידע מקדים על האזורים האטרקטיביים, חיבור עם הגורמים המתאימים ועוד. בדיוק במקום הזה, יורופה נדל"ן יכולה לעזור לכם.

יורופה נדל"ן, מבית קבוצת פורטוגליס, מאפשרת לישראלים שחושבים על רכישת נדל"ן בפורטוגל להגשים את חלומם. החל מאיתור הנכס באמצעות יזמים מובילים, דרך ליווי משפטי נדרש וגיבוש תוכנית פיננסית, ועד לניהול הנכס לאחר רכישתו. אז אם אתם מחפשים פתרון נוח ומשתלם, ראש שקט ומיקסום רווח – יורופה נדל"ן היא הכתובת שלכם. 

בניין דירות
יורופה נדל"ן מגשימה חלומות למשקיעים הישראלים שרוצים לרכוש דירה להשקעה בפורטוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *