הכירו את מגדלי הים התיכון רחובות

הבית החדש של מגדלי הים התיכון מגיע אל עיר המדע של ישראל, ואתם יכולים ליהנות מהזדמנות להתחיל את פרק החיים הבא בסביבת המגורים שתמיד חלמתם עליה

אם בעבר תקופת הגיל השלישי עמדה בסימן האטת הקצב, כיום כבר ברור לחלוטין שזה לא המצב. רבים מקרב בני העשור השביעי ואילך ממשיכים לשמר על אורח חיים פעיל ונמרץ – ממש כמו בנעוריהם. הם נהנים מהזמן הפנוי שעומד לרשותם, מפתחים תחביבים חדשים, מבקרים בחדר הכושר ונהנים מהרצאות. בדיוק בגלל זה, חלקם מחפשים אחר פתרונות מגורים חדשים. מקום שיעניק להם גישה נוחה לכל הדברים שהם אוהבים לעשות, לצד חווית מגורים נוחה, מזמינה ומשפחתית.

רשת מגדלי הים התיכון, שמציבה סטנדרט מגורים חדש עבור בני הגיל השלישי הפעילים, מזמינה אתכם לפתוח פרק חדש בחיים – עם דיור מוגן ברחובות שיגרום לכם להרגיש בבית. בשכונה דינאמית, צעירה ואטרקטיבית, בעלת גישה נוחה לכל גוש דן ובסמיכות למקומות שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלכם. החל מהקניון העירוני, דרך פארק המדע ואפילו מכון ויצמן. ולכן אם חיפשתם דיור מוגן ברחובות וסביבתה, מדובר בפתרון שפשוט לא תרצו לפספס.

דיור מוגן ברחובות מבית מגדלי הים התיכון – הבסיס המושלם לחוויות שלכם

רחובות היא ללא ספק עיר החדשנות של ישראל, וככזו היא מהווה לוקיישן אידיאלי לבית החדש של מגדלי הים התיכון. סביבת מגורים יוקרתית, נוחה ומאובזרת, עם כל מה שאתם צריכים בלי לוותר על תחושה ביתית. הבית מורכב מקומפלקס מגורים חדשני ומפנק, עם מגוון סוגי דירות בהתאמה אישית והתאמה מושלמת של סל השירותים שמוצעים לכל דייר.

העובדים המקצועיים יעמדו לרשותכם בכל שאלה ועניין, כדי שתקדישו את מרב זמנכם רק לדברים שאתם באמת נהנים לעשות. ובזכות הקהילה החמה שנוצרת בכל אחד מבתי הרשת, תוכלו להכיר חברים חדשים ולהרחיב את המעגל החברתי. כך שאם רציתם ליהנות מדירה מפנקת, גישה יומיומית לסדנאות מרתקות, חדר כושר, בריכת שחייה מחוממת ומסעדת דיירים איכותית – אין ספק שתרצו להכיר את מגדלי הים התיכון ברחובות. עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *