למי מתאים דיור מוגן?

מתחילים לחשוב לכיוון של דיור מוגן ומתלבטים אם זה באמת מתאים לכם? כאן תמצאו את כל התשובות לשאלות החשובות ביותר

ייתכן שלראשונה בחייכם יש לכם זמן לחשוב על הצרכים שלכם. הפחד לקבל החלטות כבר לא מנהל אתכם, ואתם מוכנים לבצע שינויים שיעזרו לכם לחיות את חייכם בצורה הטובה ביותר. מעבר לדירה חדשה הוא אחת מההחלטות המרכזיות שעומדות בפני בני הגיל השלישי, וכאשר מדובר בגברים ונשים עצמאיים ופעילים – המחשבה על דיור מוגן עולה כבר בשלבים המוקדמים. אבל האם זה באמת מתאים לכם?

להפוך את הגיל השלישי לנגיש ומהנה יותר

דיור מוגן למבוגרים עצמאיים, שרוצים להשקיע בעצמם בתקופת החיים החדשה שעומדת בפניהם, עולה על הפרק בבתים רבים בישראל. אלה הדיירים שהוא מתאים להם כמו כפפה ליד:

  • אנשים שרוצים להישאר במרכז העניינים – לצאת לחוגים, להתאמן בחדר הכושר, לשבת בהרצאות ולהתחיל כל בוקר בחיוך. האתגרים הכרוכים במגורים לבד, החל ממדרגות תלולות ועד לריחוק מהמרכז השכונתי, הופכים את כל הפעילויות שמנינו לאתגר לא קטן. דיור מוגן למבוגרים עצמאיים מבטל את הריחוק הגיאוגרפי, מאחר שהוא שם את כולן בתוך בית הדיור עצמו.
  • אנשים שרוצים להכיר חברים חדשים – מטבע הדברים, מעגל החברים מצטמצם ככל שהשנים חולפות. כך שגם הדיירים החברותיים ביותר, מגלים שהם נותרים לעתים לבד. דיור מוגן למבוגרים עצמאיים הוא הזדמנות מצוינת להרחיב את מעגל החברים. כל השכנים שלכם יהיו אנשים בחתך הגילים הנדרש, ותוכלו להיפגש איתם על בסיס יומיומי.
  •  אנשים שיודעים בדיוק איפה הם רוצים לגור – במרכז, בצפון או בדרום, על שפת הים או בלב העיר, אתם בוחרים. רשת דיור מוגן למבוגרים עצמאיים בעלת סניפים בפרישה ארצית, תאפשר לכם למצוא את המיקום המדויק ביותר לצרכים שלכם. בין אם מדובר בעיר שבה גדלתם וחייתם כל חייכם, ובין אם במקום חדש לגמרי.
  • אנשים שצריכים לדעת שהעזרה נמצאת במרחק נגיעה – דיור מוגן למבוגרים עצמאיים מיועד למי שיכולים ורוצים להסתדר לבד, אבל בזכות הצוות המקצועי תמיד יהיה מי שיסייע לכם. במטלות היומיומיות, בסידורים ובכל מה שצריך. כך שאתם תוכלו ליהנות מהיום שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *