חושבים על רכישת נדל"ן בפורטוגל? אלה הדברים שחשוב לבדוק

השקעה בנדל"ן בפורטוגל יכולה להתגלות כהכנסה פסיבית מניבה, אבל כדי למצות את הפוטנציאל שלה חשוב לבצע את התהליך ביעילות. אספנו כמה מהדגשים שכדאי לשים אליהם לב

בשנים האחרונות, כמות הולכת וגדלה של משקיעים ישראלים פונים אל שווקים בחו"ל. רכישת נכס בחו"ל מציעה יתרונות רבים לכל סוגי הקהלים – גם למי ששוקלים להתגורר בו בעצמם וגם למי שמחפשים נכס להשקעה פסיבית. ובכדי לוודא שהם מקבלים את הבחירה הנכונה, קטגוריית הסינון הראשונה שלהם היא הלוקיישן. 

במציאות שבה המחירים רק ממשיכים לעלות, לא רק אצלנו אלא גם במדינות אחרות, לא תמיד קל למצוא מענה בכל יעד. בדיוק בגלל זה, בין היעדים המובילים שקורצים לישראלים מככבת פעם אחר פעם פורטוגל. רכישת נדל"ן בפורטוגל רלוונטית גם למי שאינם תושבי המדינה, וניתן למצוא בה נכסים באזורים תיירותיים ובמחיר משתלם. לכך צריך להוסיף את העובדה שחלק מהישראלים מחזיקים בדרכון פורטוגלי, ולכן רבים מבין המשקיעים באותה הקבוצה חושבים על פורטוגל גם כעל יעד להשקעה או השתקעות.

מה כדאי לבדוק לפני שמתקדמים לשלב הבא?

השקעה במדינה זרה מחייבת היכרות מעמיקה עם מאפייני האזור, יכולת זיהוי הזדמנויות וחשיפה לפרויקטים שנמצאים בעבודה. בנוסף, המשקיעים נדרשים להכיר את טווחי המחירים הממוצעים ועלויות השכירות הממוצעות, כמו גם לתכנן היטב את התוכנית הפיננסית שתעזור להם לעבור לשלב הקנייה. במילים אחרות, הם צריכים ליווי משפטי, עזרה מקצועית והתקשרות עם גורמים שינהלו את הנכס בפועל – אם הם מתכננים להשכיר אותו.

מקצרים תהליכים – עם יורופה נדל"ן

חברת יורופה נדל"ן מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן בפורטוגל, ולכן יכולה להציע את סל השירותים המלא הנדרש לאורך הדרך. עבור המשקיע הישראלי הממוצע, מדובר בהזדמנות להתחדש בנכס שמתאים לצרכים שלו מכל הבחינות, בלי לעבוד קשה או להימצא בקשר עם כמה גורמים בעת ובעונה אחת. הפתרונות של יורופה נדל"ן מעניקים שקט נפשי למי שלא רוצה לוותר על נכס בחו"ל, אך גם חושש מהאתגרים המלווים את תהליך הרכישה. ולכן אם אתם חוששים מהמורכבויות השונות, תוכלו להישאר רגועים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר יורופה נדל"ן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *