עניין של צבע: כך משפיעים גווני סלונים על האווירה בחדר

גוון הסלון הוא בין הבחירות המשמעותיות שתצטרכו לקבל בכל הנוגע לריהוט שלכם, איך מקבלים את ההחלטה והאם יש דבר כזה צבע מושלם?

ספה ירוקה

בחירת סלונים היא תהליך מאתגר, מרגש ומורכב, שכן מדובר בחלל המרכזי ביותר בבית. המקום שבו מארחים, יושבים לצפות בטלוויזיה ומשוחחים בסוף יום ארוך. בכל הנוגע לריהוט, תידרשו לקבל החלטה באיזה צבע לבחור. ובשונה ממה שאולי חשבתם, לא מדובר רק על עניין של אסתטיקה. צבעי סלון יכולים לשנות באופן משמעותי את האווירה בחלל, להכתיב את ה"אופי" של החדר ולהשפיע על מי שמבקר בו. אז ספרו לנו מה תרצו להרגיש, ונצמיד עבורכם צבע תואם.

לתחושה חמימה וביתית

אם אתם חולמים על ישיבה מול האח, גשם בחלון ואווירה חמימה ומנחמת, חפשו סלונים בגווני אדמה עשירים. מדובר בגוונים שעוזרים להתחבר לטבע ולפשטות הכפרית, ולכן מושלמים לכל מי שרוצה ריהוט שפשוט לא רוצים להיפרד ממנו.

לחופשה המושלמת מול הים

קשה לכם לחזור מחופשות בטן-גב ואתם מחפשים דרכים להעביר את האפקט המרגיע של המים לסלון שלכם? סלונים בגווני ירקרק וכחול כהה יכולים להיות פתרון מעולה. 

לאווירת מסיבה תוססת

אז נכון, הצבעים הבאים לא בהכרח מתאימים לכל אחד, אבל אם אתם מוכנים להעז ומחפשים דרכים לשדרג את חלל האירוח, ייתכן שתרצו לחשוב על אדומים וכתמתמים. במקרה כזה חשוב כמובן לאזן בין הריהוט והעיצוב הקיים לבין הרהיטים החדשים, כדי להימנע מעומס ויזואלי.

לתחושה מעודנת וניחוחות קלאסית

סלונים על-זמניים וקלאסיים, כאלה שנראים אלגנטיים בכל פעם מחדש, מגיעים בצבעים כמו אפור, לבן או בז'. גוונים כאלה עשויים להיות מאתגרים יותר מבחינת התמודדות עם אבק ולכלוך, ולכן חשוב לבחור בחומרי גלם שיכולים להתמודד בצורה ראויה עם כתמים.

למצוא את הגוון – בלי להתפשר על האיכות

החיפוש אחר סלונים צבעוניים ממש לא מחייב אתכם להתפשר על חומרי הגלם. ברשת איטלסופה תוכלו למצוא מגוון סלונים במבחר ענק של צבעים מרשימים ובאיכות שתמיד חיפשתם. אז אם אתם עדיין לא סגורים על הצבע, עם איטלסופה הבחירה הופכת לפשוטה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *