עיצובי המטבח המנצחים של שנת 2022

מתכננים שיפוץ או שדרוג קטן במטבח הביתי ורוצים לדעת מה התחדש בעולם של עיצובי מטבחים? אלה הטרנדים הבולטים ביותר בתחום – שיעשו לכם תיאבון להתחיל לבשל

מטבח
מטבח מודרני הוא אחד הטרנדים המובילים לשנת 2022.

רבים מאיתנו מבלים במטבח ברמה היומיומית, ומשקיעים זמן בפעולות כמו בישול, אפייה ואירוח. בדיוק בגלל זה, חשוב לנו לעשות את המרב על מנת להפוך את סביבת המטבח לנעימה ואסתטית. בין אם כחלק משיפוץ יסודי או במהלך שדרוג מקומי. דגמי המטבחים של השנים האחרונות עברו שינויים רבים בהשוואה לעבר, כחלק מההבנה המעמיקה בסטטוס החדש של המטבח המודרני. גלשנו אל האתר של סמל מטבחים כדי לקבל השראה, ולגלות מהם עיצובי המטבח המובילים בשנה האחרונה.

  • העיצוב הכפרי – השאיפה להתחבר לטבע ולהכניס אותו לבית, שהתעצמה בתקופת הקורונה, הביאה לרצון להפוך גם את המטבח לאזור שמחובר לפשטות של הטבע. האלמנט הבולט ביותר בעיצובים כפריים הוא כמובן השימוש בעץ, שמצליח להשתלב בהצלחה גם במטבחים המתקדמים ביותר. זכרו שהתפיסה לפיה המטבח צריך להיות חלל מאוורר ומואר, לא מחייבת אתכם להתפשר על שילובים נוספים. מטבחי העץ של סמל מטבחים למשל, כוללים גם אלמנטים כמו משטחים כהים, שילובי צבעים ועוד.
  • המטבח התעשייתי – עיצוב שמציב במרכז חומרי גלם כמו ברזל, קרמיקה ונירוסטה, ומעניק משמעות אמיתית למושג "חלל עבודה". אצל סמל מטבחים, מטבחים בעלי מוטיבים תעשייתיים זכו לשם "סדרת ה-S", הכוללת לצד חומרי הגלם גם קווים ישרים ונקיים שתורמים לתוצאה אסתטית ובלתי שגרתית. פתרון מצוין למי שמחפשים מטבח מודרני במלוא מובן המילה.
  • המטבח הלבן – מחפשים מטבח שישרה עליכם תחושה של רוגע כבר מהרגע הראשון? ייתכן שמטבח לבן הוא הפתרון שלכם. מדובר בעיצוב שמציב בפרונט את כל המנות שתכינו, בלי לקחת מהן את הפוקוס שמגיע להן. הוא משיג את המטרה באמצעות מראה נקי שמשמש רקע אסתטי ונינוח, ולא יוצר עומס ויזואלי. חשוב להדגיש שהשימוש בצבע הלבן אינו מחייב אתכם לקבל מטבח במראה "משעמם" – אלא להיפך. באמצעות החומרים הנכונים והתכנון המדויק, תקבלו תוצאה אלגנטית, קלאסית ומרשימה, שתהפוך את המטבח לאזור האהוב עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *