כך תקנו מקלחון שיתאים לחדר האמבטיה שלכם

בחירת מקלחון לאמבטיה היא בעיה מורכבת, שצריכה לקחת בחשבון פרמטרים רבים. איך תעשו את זה נכון, מה ההבדל בין מקלחון פינתי לבין מקלחון חזית, ואיזה מהמקלחונים מתאים עבורכם?

בשונה ממוצרים רבים אחרים המיועדים לשימוש ביתי, מקלחון לאמבטיה הוא בחירה שאסור להקל בה ראש. ראשית, משום שהיא חייבת להתאים למגבלות של חדר הרחצה, שנית מאחר שהיא חייבת לקלוע לטעמכם, ולבסוף מכיוון שכל החלפה מלווה בהרבה עבודה ואי נוחות. על אחת כמה וכמה אם רציתם להחליף מקלחון לאמבטיה כחלק מתהליך שיפוץ כולל של החלל. 

איך להגדיל את הסיכוי להתאמה מושלמת, ומה צריך לזכור לפני שבוחרים מקלחון לאמבטיה?

  1. מאפייני החדר – בקטגוריה הזו נמצאים הגודל של חדר הרחצה, המיקום הפוטנציאלי עבור המקלחון, הקירבה לנקודות המים וכמובן גם המיקום של דלת הכניסה והחלון. על חלק מהמאפיינים תוכלו להשפיע, אבל אחרים הם עובדה מוגמרת שצריך להתחשב בה. 
  2. ההעדפות והצרכים שלכם – עיצוב המקלחון הוא לא רק עניין של טעם, אלא גם של נוחות. תוכלו למצוא בחנויות מקלחון פינתי, מקלחון חזית וגם מגוון עיצובים, גדלים וצורות של מקלחונים. בכל הקשור למקלחון קטן, חשבו פעמיים והקדישו זמן לבחירה. אתם ממש לא רוצים לגלות שבחרתם מקלחון קטן מדי שהופך את זמן הרחצה למאבק. בצעו התאמה מיוחדת אם אתם מקלחים במקלחון ילדים קטנים, או אם הוא מיועד לדיירים מבוגרים שעשויים להזדקק ליותר מרחב כדי להיכנס ולצאת בנוחות. 
  3. סוג המקלחון – מעבר לגודל, חשבו גם על הסוג. מקלחון פינתי נתפס בתור פתרון מוביל לחדרי אמבטיה צפופים, אבל במקרים רבות דווקא מקלחון חזית מוארך יכול להשתלב בו בנוחות. הכול כתלות במבנה של חדר הרחצה ובשאלה אם הוא בנוי כריבוע או בעל צורה מלבנית. 
  4. הדלת – בנוסף, הקדישו זמן למחשבה על אופן פתיחת הדלת. גם מקלחון פינתי וגם מקלחון חזית יכולים להגיע עם דלתות הזזה ועם דלת פתיחה, וקיימת גם אפשרות לחציצה סטטית שסגורה באופן חלקי. כדאי להבין אילו מהאפשרויות יאפשרו לכם להיכנס ולצאת בקלות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *