מותגי הסלונים המובילים בישראל

לחלל האירוח המרכזי בבית שלכם מגיע הטוב ביותר. אילו מותגי סלונים יעזרו לצמצם את הבחירה, ומה הם מציעים עבור כל סלון?

אתם נמצאים לפני מעבר דירה, מעוניינים לרענן את הלוק של הסלון הנוכחי או פשוט רוצים לקבל השראה עבור פרויקט עיצוב פנים עתידי? הדרך המומלצת ביותר לקבל החלטות בעניין רכישת כורסה, ספה, מערכות ישיבה וכל מה שנחוץ לסלון, היא על ידי ביקור באולמות התצוגה של מותגי סלונים מובילים. סידרנו עבורכם כמה כיוונים לעצירות מומלצות, עם מותגים מובילים שקשה להתעלם מהם. 

איטלסופה – כשמדברים על סלון מבית מותג מוביל, רשת הסלונים הגדולה בישראל היא מקום טוב להתחיל בו. איטלסופה מציעה רהיטי יוקרה שמשדרגים את הבית ומעניקים לו את הטוויסט הרצוי בקלות ובמהירות, עם ספות בעיצוב איטלקי, כורסאות נוחות שלא תרצו לקום מהן, ספות מיטה נפתחות שמאפשרות לארח בלי לפגוע בלוק של החדר ועוד. 

ניקולטי – רשת רהיטים בינלאומית שמתמחה בייצור ועיצוב סלונים, כורסאות וריהוט לחלקי הבית השונים. ניקולטי מציעה שולחנות קפה, שולחנות צד, כיסאות, כורסאות, מזנונים, מראות ומבחר פריטים נוספים לבית.

רובינס – חברה המתמחה בייבוא ושיווק רהיטים ומערכות סלון מבית מגוון מותגים בינלאומיים, כולל מותגים איטלקיים אהובים. 

ספוריני – חברה המתמחה בייצור ועיצוב מערכות ישיבה תוצרת איטליה, המציעה את כל מה שצריך כדי להפוך סלון לחלל ביתי אהוב. ניתן להתחדש בספריות, מערכות ישיבה, מזנונים, כורסאות ישיבה, שולחנות קפה, הדומים ומגוון פריטים נוספים שכל סלון צריך. 

נטורה – מחפשים סלון בעיצוב מודרני ואסתטי, ששם דגש על נוחות? בנטורה ישמחו להפוך את החלום שלכם למציאות, עם מבחר מערכות ישיבה איטלקיות שמשתלבות מצוין בכל בית. סלונים מעוצבים, ספות עור, ספות נפתחות, הדומים, שולחנות ומבחר פתרונות נוספים.

ואפילו לא חייבים להגיע לסניפים

סדר היום העמוס מקשה על רבים מאיתנו להקדיש זמן לריהוט הסלון שלנו. רוצים להציץ במגוון האפשרויות החדשות שקיימות בתחום, ולהתחדש בספה אפילו בלי לצאת מהבית? חלק מהמותגים מעניקים את האפשרות הזו, עם אתרי אינטרנט שמציגים את מגוון הקולקציות האחרונות. מוזמנים לגלוש ולקבל השראה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *