לשמור על השקט בחדר השינה: טריק הדלתות שמונע רעש

ליהנות משנת הלילה נטולת הפרעות, לצאת מהחדר בלי להרעיש ולשמור על הארון לאורך זמן – ארון הזזה טריקה שקטה הוא כל מה שחיפשתם בארון הבא שלכם

כולנו מכירים את הבעיות שצצות בכל פעם שבני הזוג אינם מתעוררים באותה שעה. הניסיון לצאת מהמיטה בשקט אמנם עובר בהצלחה יחסית, אלא שאז מגיע שלב בחירת הבגדים. וברוב המקרים, למרבה הצער, הוא מסתיים בטריקת דלתות הארון ומעיר את הצד שעדיין מנסה לישון. מעבר לאי הנוחות הנקודתית, טריקת דלתות בצורה הזו לאורך זמן, פוגעת ומקצרת את חיי הארון. ואם בעבר הפתרון היה ארון הזזה פשוט, היינו נותרים במצב של השארת הדלתות פתוחות לאורך היום. מראה שהוא לא אסתטי לכל הדעות.

ארון הזזה
הכירו את הארון שיאפשר לכם לישון בלילה ללא הפרעה.

אז מה עושים?

למרבה המזל, כיום כבר קיים פתרון נוח במיוחד לבעיה הנפוצה. כך שאם אתם מחפשים ארון בגדים לחדר השינה שלכם, זה בדיוק הארון שתרצו להכיר. ארון הזזה טריקה שקטה מיועד לפתור את כל הבעיות שציינו, ועוד רבות נוספות. בעלות ידידותית, מראה נוח ומודרני והתאמה לכל חדר שינה. בדומה לכל ארון מהסדרה, גם ארון הזזה טריקה שקטה לא תופס מקום מיותר בחדר בכל פעם שפותחים את הדלתות. 

אלא שבניגוד לארונות הזזה מהדור הישן, היתרונות שלו אינם מסתיימים באספקט הזה אלא ממשיכים גם אל מנגנון ההזזה המתקדם והנוח. ארון הזזה טריקה שקטה הוא למעשה ארון בעל מנגנון ייחודי שנמצא על גבי המסילה שלו, ומתחיל לפעול ברגע שקודם לסגירה המוחלטת של הדלת. כך שבמקום שהדלת תיטרק ברעש, במקרה של ארון הזזה טריקה שקטה היא נסגרת באיטיות ובאופן הרמטי. 

התוצאה – שקט, נוחות ושמירה על המסילות

המנגנון הנוח של ארון הזזה טריקה שקטה שומר על שנת הלילה של הדיירים, אך גם על הארון עצמו. כך שלא תצטרכו לגלות שהדלת יצאה מהמסילה בשל טריקה חזקה, להתמודד עם דלתות שנתקעות לפתע וכדומה. בבתים רבים בישראל כבר בוחרים ליהנות מיתרונותיו, ועם כל כך הרבה סיבות עכשיו זה גם הזמן שלכם להתחדש בבחירה חכמה.

ארון בגדים
כך תשמרו על שינה שקט בחדר שינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *