חומרים פשוטים שעושים את ההבדל

עולם עיצוב הפנים חוזר ליסודות. מראה בטון חשוף, מטאלי עוצמתי ואפילו מראה שיש עם טוויסט. איך לשלב בין החומרים הללו לחלל הביתי, בלי לאבד את החמימות שהתרגלנו אליה?

אם פעם הייתה הבחנה חד משמעית בין חומרים השייכים לחלל הביתי לבין חומרים ששייכים לספירה הציבורית, כיום זה כבר לא המצב. מעצבי הפנים אימצו בחפץ לב חומרים ששימשו בעבר רק לעיצובי חוץ או למשרדים, והתוצאה – עוצרת נשימה. איך נכנסו מראה בטון וטרנד מטאלי אל הבית שלנו, ומהן ההשפעות של המגמה על מראה שיש ועץ שהיו בבתים קודם לכן?

ריהוט לבית
חומרים פשוטים שהופכים את הבית למשהו נהדר

מראה בטון מוסיף המון

עד לפני מספר שנים המחשבה על בטון חשוף בתוך הבית ודאי הייתה גורמת לרבים להירתע, אבל המציאות מוכיחה שהתוצאות של השילוב הזה הן פשוט מרהיבות. אריחי בטון שמעניקים לחלל מראה אפרפר ותעשייתי, משתלבים מעולה עם כל צבע ומצליחים לשדרג את המראה הכללי בקלות ובמהירות. בבתים רבים אפשר למצוא קיר בעל מראה בטון חשוף במרכז הסלון, אריחים בעלי מראה בטון או רצפת בטון חשופה. 

ובניגוד למה שאפשר להניח, מראה בטון מצליח להתכתב היטב גם עם סגנונות עיצוביים אחרים. ה"קור" שהוא יוצר בחלל יוצר ניגוד מעניין עם פריטים אחרים, והמראה הכללי שמתקבל הוא מעודן, נעים לעין ולא נמאס גם אחרי תקופה ארוכה.

ואם בא לי מטאלי

שילובים מטאליים הם הקונטרה המושלם למגמה הקודמת. הם מקנים לחלל מראה מלכותי מעט, תופסים את כל תשומת הלב ומשתלבים מעולה בעיקר בפרטים קטנים יותר. זו בדיוק הסיבה שצבע מטאלי הפך לטרנד שולט בבדים למשל, החל מריפוד של כריות ועד למפות. ייתכן שטפט בגוון מטאלי יהיה יותר מדי עבורכם, אבל תוספת קטנה היא כל מה שצריך כדי ליהנות מהאפקט.

יוקרה, בעלות ידידותית

אי אפשר שלא להתייחס גם לטרנד נוסף בדמות מראה שיש, שמשתלב בבתים שמחפשים בהם חומר פשוט בעל אפקט וואו. להבדיל מהמקור, שהוא חומר בעלות גבוהה, נוטה להכתמות וגם חלק ברמה שניתן להחליק אם הולכים עליו – תחליפים בעלי מראה שיש לא סובלים מהבעיות הללו. 

למה זה משמעותי? קודם כל ניתן ליהנות מחומר בעל מראה שיש בכל מקום, במטבח או בחדר הרחצה, בלי לחשוש מההשלכות. קיימים סוגי חומרים רבים בעלי מראה שיש, ובחירה בסוג איכותי תאפשר לכם לבשל ולאכול בנוחות בלי לפחד לפגוע בו. רוצים אמבטיה בעלת מראה שיש? עכשיו אתם יכולים. בלי לפחד להרטיב את החומר או ליפול חלילה. 

לשני אלה צריך כמובן לצרף גם את האלמנט הכספי. שיש, כמו שכולנו יודעים, הוא חומר לא זול בכלל. התחליפים לעומת זאת, שמגיעים ברמות מחיר שונות, יאפשרו לכם ליהנות מהתוצאה בלי לחשוב פעמיים. אז אם תמיד חלמתם על מראה נקי ובוהק, מצאתם פתרון. 

חומרים פשוטים
כך תעצבו את הבית בעזרת חומרים פשוטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *