זכיתם במחיר למשתכן? כך תוותרו על המטבח שקיבלתם מהקבלן

מטבחים הם בין האזורים החשובים ביותר בבתי מגורים, ולכן הגיוני שאם רכשתם דירה חדשה תרצו למקסם את היתרונות של המטבח שלכם. איך עושים זאת לבד ומה צריך לדעת על התהליך?

רכישת דירה חדשה במסגרת מחיר למשתכן היא תהליך מורכב שמלווה באינספור שאלות ולבטים. ולמרות שישנן דילמות רבות שקשורות לעיצוב, אין ספק שהמרכזית מביניהן קשורה למטבח. מטבחים הם מקום לבישול, לאכילה ולאירוח, ולכן אנחנו לא רוצים להתפשר על המראה שלהם אפילו לרגע. תהליך העיצוב של מטבחים מערב מגוון תחומים ומצריך קבלת החלטות שונות, החל מחומרי הארונות, דרך מיקום הכיריים ועד לבחירת אי למטבח. 

אלא שבמקרה של מחיר למשתכן, אי אפשר לבצע שדרוג עבור מטבחים של הקבלן לפני קבלת הדירה בפועל. מה שאומר שתוכלו לבחור במטבח המוצע מבית הקבלן או לוותר עליו.

מטבח בהתאמה אישית

לפני שמוותרים

כדי להימנע מחרטות, בררו מה המפרט הרלוונטי עבור מטבחים בפרויקט שלכם. מאחר שנושא העלויות והשאלה כמה עולה מטבח חדש מעסיקה כל רוכש, בררו מה גובה הזיכוי שתוכלו לקבל במקרה של ויתור – כדי להעריך מה המסגרת שלכם. שאלו את עצמכם אם לא תעדיפו לקחת את המטבח הקיים ולהוסיף לו שדרוגים. לא תמיד תוכלו להוסיף אי למטבח, אבל ישנם עדיין פתרונות שעשויים להיות רלוונטיים.

החלטנו לוותר, מה עכשיו?

מוודאים מה לוח הזמנים הרלוונטי, ומעדכנים את הקבלן בכתב ומראש. לאחר שהנושא הושלם, עוברים אל התכנון והעיצוב. מאחר שאין תשובה אחת לשאלה כמה עולה מטבח חדש ומדובר בשקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים עבורכם, כדאי לשקול פנייה אל חברות המתמחות בעיצוב ושדרוג מטבחים. מטבחי סמל למשל, שמובילים את מטבחי היוקרה בישראל מזה שנים, מתמחים בתכנון ויצירת מטבחים שכיף לאכול ולארח בהם. 

הפתרונות של מטבחי סמל מתאימים למי שמחפש מטבחים מחומרים איכותיים, שמבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ומיוצרים על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחומם. החל מהשיש ועד לטרנדים של אי למטבח. כך שאם ויתרתם על המטבח מהקבלן, מטבחי סמל יעזרו לכם להגיע בדיוק אל המטרה שהצבתם לעצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *