לעצב את הבית מבלי לקום מהספה

רכישת ברזים חדשים, בחירת חיפוי קירות או החלפת קרמיקה, כבר לא מחייבים אתכם לעבוד קשה. למעשה, בזכות קבוצת נגב אתם אפילו לא חייבים לצאת מהבית

הפיכת החלום העיצובי למציאות בדירת המגורים היא פרויקט משמח ומרגש, אבל כזה שגם כרוך בהמון רכישות וקבלת החלטות לא פשוטה. מי שעבר את התהליך אפילו פעם אחת, זוכר ודאי התרוצצות בין חנויות, איסוף הפריטים ממקומות שונים, ההתלבטויות וכאב הראש. היום לעומת זאת, זה ממש לא חייב להיות ככה. בתקופה שבה מלכתחילה רובנו מעדיפים להימנע מבילויים במקומות הומי אדם, אין דבר חכם יותר מאשר לעצב את הבית מבלי לצאת ממנו. ועם האתר של נגב, גם אתם יכולים לעשות את זה.

חדר מעוצב עם פרקט
פרקט משדרג את הבית בכמה רמות

ברזים, ריצוף ופרקט – במקום אחד

אחרי שהתרגלתם לרכוש מגוון פריטים לבית אונליין, הגיע הזמן גם לעצב את הבית שלכם בקלות ובמהירות. באתר קבוצת נגב מחכים לכם מגוון פריטים רלוונטיים לעיצוב הבית, החל מ: פרקט, דרך אביזרי אמבטיה ועד לריצוף באינספור סגנונות. בכל אחת מהקטגוריות תוכלו לגלות מבחר אפשרויות, שמשלבות בין חומרים איכותיים לבין קו חדשני. בקטגוריית הברזים למשל, יחכו לכם ברזים מעוצבים של מותגים נבחרים, ביניהם ברזים למטבח, לכיור, לאמבטיה ואפילו לבידה.

בלשונית הריצוף של נגב, תמצאו ריצוף דמוי בטון, דמוי שיש ודמוי עץ, במראה מטאלי, ריצוף צבעוני ועוד שלל כיוונים נוספים. כך שללא קשר לגודל הבית שלכם, לעיצוב הפנים הנוכחי או לתקציב, תמיד תוכלו לאתר כאן משהו חדש שתהיו שלמים איתו מכל הבחינות. 

מציאת קו עיצובי אחיד ברגע

כל הרעיונות שהזכרנו בלבלו אתכם ואתם מתקשים להחליט במה לבחור? או שאולי אתם חוששים לגלות שהפריטים שתפסו לכם את העין פשוט לא יתאימו זה לזה? בקבוצת נגב יודעים שקבלת ההחלטות בעולם העיצוב היא רחוקה מלהיות פשוטה, ולכן החליטו להקל עליכם גם בתחום הזה. כל שעליכם לעשות הוא לגלוש אל לשונית הלוקים, והנבחרת של נגב כבר תעשה לכם סדר. 

בלשונית הזו יחכו לכם סגנונות עיצוב שונים בהם הסגנון המינימליסטי, הכיוון הקלאסי והקו התעשייתי. אתם מוזמנים לעבור בין הלוקים הללו ולבחור את הכיוון שהכי מעניין ומתאים לכם, ולקבל מיד מבחר טיפים ועצות רלוונטיים ברוח הקו הזה. ללמוד לאילו דירות הלוק הזה מתאים, מה מאפיין אותו, וכמובן גם להזמין מהבית וליישם אותו בעזרת מוצרי נגב. בלי ליצור התנגשויות, עם הרבה הרמוניה ובהנאה לאורך כל הדרך.

מסדרון מעוצב עם פרקט
פרקטים מעוצבים ב-2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *