איך לסדר את ארון הבגדים ולהשאר בחיים

מרגישים שאתם חייבים ארון בגדים גדול יותר? כדאי שתנסו לתת צ'אנס אחרון לסידור. איך לסדר ארון בגדים באופן שבאמת יוצר הבדל? החלטנו לגלות

אם פתיחת הארון היא אחת מהמטלות היומיות הכי מעיקות שלכם, אתם לא לבד. רובנו משקיעים זמן רב במחשבה איך לתכנן ארון בגדים, כדי לגלות תוך שבועיים שגם את הארון החדש הצלחנו לבלגן. כך שהפתרון, לפחות בחלק מהמקרים, לא מצוי ברכישה חדשה אלא בתחזוק וסידור הקיים. הבעיה היא שקשה למצוא אנשים שנהנים לסדר ארונות ושיודעים איך לסדר ארון בגדים באופן נכון. אבל היות ומדובר במטלה שיכולה לחסוך זמן, לא תעדיפו לנסות?

שירות בתשלום לסידור הארון? כנראה שלא…

איך לסדר ארון בגדים בקלות

הרכיבים:

ממש כמו מתכון מנצח, גם לסידור ארונות יש מתכון. לפני שמתחילים, ודאו שיש לכם את הפריטים הבאים:

  • קופסאות בעלות מכסים, מקרטון או מפלסטיק בהתאם להעדפותיכם
  • קולבים
  • שקיות קטנות או תיקים ריקים שניתן למלא בפריטים קטנים

סדר ההכנה (או "בישול" ארון מנצח)

לשאלה איך לתכנון ארון בגדים מנצח אין תשובה אחת, מסיבה פשוטה. יש מי שמעדיפים לתלות כמה שיותר פריטים, ואחרים שזקוקים למדפים. ועם זאת, שאלו את עצמכם כיצד היה נראה ארון החלומות שלכם, ונסו למצוא כמה שיותר פתרונות רלוונטיים. כמה כללי מפתח:

  1. העדיפו כמה שפחות בגדים מפוזרים על המדף. השתדלו להניח פריטים רבים בתוך קופסאות, כדי שגם אם תבלגנו אותן על גבי המיטה – לפחות הבלגן לא יזלוג הלאה. הסידור צריך להתבצע כמובן בהתאם לנושאים (גופיות, פיג'מות וכו').
  2. אל תעמיסו על הקולבים. זה אמנם נותן תחושה כאילו סידרנו, אבל האם אתם באמת יודעים מה נמצא שם? כנראה שלא.
  3. אל תמהרו לאייש את המדפים העליונים. המקומות שאליהם קשה להגיע, מלאים בבגדים שלא נדע על קיומם. למעלה מניחים רק מצעים או בגדים שאינם בעונה.

מנעו "חיפוש קרובים" בעזרת סטים. לא רק גרביים זקוקים לזוג אלא גם פיג'מות וחליפות. דאגו לכבס ולאחסן אותם יחד, כדי להימנע מבלגן בחיפוש אחר החולצה ההיא או המכנסיים התואמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *