טיפים לעיצוב מושלם של חדר הרחצה

החדר המרגיע ביותר בבית, זקוק לעיצוב שיעשה לכם חשק להישאר בו כמה שיותר. איך הופכים אותו לכזה בלי ללכת לאיבוד?

מעטים הם החדרים בבית שחשובים לנו כמו האמבטיה. למרות שאנחנו לא מארחים בה וכנראה גם לא הולכים לישון, מדובר במרחב הפרטי שאנחנו מגיעים אליו כדי להירגע אחרי יום ארוך. בשקט, בשלווה, בפרטיות וללא שום הסחות דעת. לאור זאת, ברור למה עיצוב החדר הזה יכול להיראות כמו משימה מורכבת. בייחוד אם עד היום לא עשיתם את זה, אבל גם אם כן.

למרות שמדובר בחדר קטן, בעיקר בהשוואה ליתר חדרי הבית, אין גבול לסוגי העיצוב שתוכלו לשלב בו. כדי לא ללכת לאיבוד ולהימנע מתוצאה מבולגנת שלא מתאימה לצרכים שלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לשדרג את התהליך: 

עיצוב חדר רחצה
טיפים לעיצוב חדר רחצה

התחילו בהגדרת הצרכים שלכם

קל מאוד להתפזר לאינספור כיוונים שמדברים על חבר אמבטיה, אבל הדרך הנכונה היא להגדיר סדרי עדיפויות ולהבין מה באמת נחוץ לכם. חדר רחצה משפחתי למשל, צריך להיראות שונה לגמרי מאשר חדר אמבטיה שמיועד לאורחים בלבד. אחרי שהבנתם מה נחוץ לכם, תוכלו לעבור אל הגדרת מסגרת תקציבית, שממנה תגזרו את גודל הפרויקט ואת המוצרים שתרכשו במהלכו. 

מצאו את הלוק שלכם

מינימליסטי ופונקציונלי, קלאסי רומנטי, איטלקי או קסום ורב גוני? חדר אמבטיה מורכב מפריטים רבים, וכדי ליהנות מעיצוב מושלם הכרחי שהם יתכתבו זה עם זה. חלקנו מצליחים להתאים מיידית ארון אמבטיה, מקלחון , ברזים וריצוף, ואחרים לא תמיד יודעים לשים את האצבע על הפריט המתאים להם. 

אם אתם שייכים לסוג המעצבים החובבים השני, אל דאגה. תוכלו למצוא השראה באתרים, קטלוגים ואולמות תצוגה רבים כדי לקבל רעיונות לכיוונים שתופסים לכם את העין. לחילופין, כדי להקל עליכם עוד יותר, תוכלו לנסות את הפתרון של חברת נגב. מרפרפים על פני כל הלוקים באתר חברת נגב, בוחרים את הלוק שמדבר אליכם במיוחד, ומוצאים ארון אמבטיה, קרמיקה לאמבטיה או מקלחון שנמצאים תחת אותה הקטגוריה. כל הפריטים נבחרו בקפידה על ידי המומחים של חברת נגב כדי להתאים האחד לשני בצורה מושלמת, כך שלכם נשאר רק לבחור.

קחו אחריות

חוסר הנאה מהמקלחת של הבוקר יכולה לפגוע בכל היום שלנו, ובדיוק בגלל זה חשוב לבחור מוצרים מ"בית טוב" שמגיעים עם אחריות. מוצרים כאלה הם למשל ראש מקלחון (דוש), ארון אמבטיה וכדומה.

שימו לב גם לרצפה

בין הבחירה של קרמיקה לאמבטיה וההחלטה אם תרצו להחליף מקלחן ואיזה ארון אמבטיה לשים, אל תשכחו כמובן את נושא הרצפה. ללא קשר למראה ולגוון הרצפה בה תבחרו בסופו של דבר, היא צריכה להיות עמידה בפני החלקות ואטומה למים. חדרי אמבטיה הם חללים מלאי לחות ורטיבות, ואתם רוצים לעשות את המירב כדי להימנע מטעויות.

עיצוב חדר מקלחת
כך תעצבו את חדר האמבטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *