הטרנדים החדשים בעיצוב הבית

עיצוב הבית באמצעות טרנדים עלול להיות אתגר לא קטן, מכיוון שקל מאוד לחרוג ממה ששיקי ועדכני למקומות שיימאסו עליכם מהר. אספנו כמה טרנדים שיצליחו להישאר רלוונטיים לאורך זמן

חלקנו מתייחסים למשימת עיצוב הבית כאל מטלה מעיקה, ואילו עבור אחרים מדובר ב"דובדבן" של תהליך רכישת הדירה. אנשים מהסוג השני יהיו לרוב אלה שירצו לדעת אילו טרנדים שולטים כיום בשוק, וכמובן גם לאמץ כמה מהם באופן מיידי. הבעיה היא בעובדה שלא מעט טרנדים נעלמים במהירות שבה הם צצו, וממשהו עדכני, חדשני ומפתיע, הופכים לסגנון עיצובי מיושן ולא רלוונטי. 

מכיוון שאף אחד מאיתנו לא רוצה להחליף את העיצוב הכולל לעתים קרובות, בחרנו מספר טרנדים שיצליחו לצלוח את האתגר. כיוונים מושלמים שאי אפשר להתעלם מהם, לא עכשיו ולא בעוד מספר שנים. מהרהיט העיקרי במטבח ועד לעקרונות של פאנג שוואי, כל מה שרציתם לדעת – במקום אחד. שנתחיל?

עיצוב הבית
כל מה שרציתם לדעת על הטרנדים החדשים בעיצוב הבית

1. אזור ישיבה חדש במטבח – ברוב המטבחים מהשנים האחרונות תמצאו אי מטבח, ואין ספק שהוא יישאר איתנו עוד תקופה ארוכה. אלא שבמקביל, צריך לזכור שהמטבח ממשיך לשמר את מעמדו בתור לב לבו של הבית. אי אפשר להתעלם מהצורך שלנו לא רק להימצא במטבח אלא גם לשבת בו וליהנות מהארוחה כמו שצריך. טרנד מרכזי שכובש את עיצוב הבית בהקשר הזה, כולל איים למטבח שמגיעים עם אזור ישיבה מותאם לאכילה. כזה שלא מאלץ אותנו לשבת על כסאות בר, אלא כולל חלק נמוך יותר לישיבה נוחה. להכין, לבלות ולאכול, באותו המקום.

2. מעבר אוויר חופשי בחדרים – נתקלים בכיסאות ובפריטי ריהוט נוספים בכל פעם שאתם חוצים את הסלון או את חדר השינה? זה לא כל כך נעים אבל גם לא כל כך טרנדי. פאנג שוואי ממשיך להוות אחד מבין טרנדים משמעותיים שמשפיעים על עולם עיצוב הפנים, כאשר בין המאפיינים העיקריים שלו נמצאת שמירה על חללים לא עמוסים. ההנחה המרכזית של פאנג שוואי היא שחסימות של ריהוט חוסמות גם אנרגיה חיובית, ואם אפשר לשמור על הבית בצורה חיובית ופשוטה, למה לא?

3. ישן פינת חדש – רוצים שהבית שלכם לא ייראה כמו של אף אחד אחר? אל תחששו לערבב בין חדש וישן. הימנעו מהתחושה שבית חדש פירושו להחליף את כל הסלון, ואם אתם מעוניינים ברהיט, חפשו אותו בחנויות יד שנייה. עיצוב הבית בצורה כזו יאפשר לכם ליהנות מתוצאה ייחודית, ולפעמים גם מכמה סיפורים מעניינים מהעבר של הריהוט שתאמצו.

4. היפרדו מהשלמות – סטים תואמים? הכי אאוט. ערבוביה של צבעים וסגנונות? הכי אין. תגידו שלום לספה שתואמת לכורסה, והתכוננו לאמץ את כל מה שמיוחד, שונה וצבעוני. פתרון מצוין ליצירת מגוון אזורים בחלל אחד, וגם דרך לשמור על פריטי ריהוט ששרדו מסט קודם.

איך לעצב את הבית לפי הטרנדים החדשים?
בואו לעצב את הבית לפי הטרנדים החדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *