לעצב את הבית בזמני קורונה – כך תרכשו ארונות בגדים אונליין

הקורונה אולי שמה על "הולד" הרבה תכנונים שהיו לכם, אבל אין סיבה שעיצוב הבית ייכנס לאותה הקטגוריה. לפחות בכל מה שקשור לארונות שלכם, עשינו עבורכם את העבודה

הקורונה הצליחה לבלגן לא מעט תוכניות ואפילו לעצור לחלוטין חלק מהן, אבל במקביל גם פינתה לחלקנו זמן וגרמה לנו להישאר בבית יותר מהרגיל. רבים לקחו את פסק הזמן הלא מתוכנן הזה כהזדמנות לשנות, לעצב ולתכנן מחדש חלקים בבית, בין אם מדובר בבית שהם רגילים אליו ובין אם בבית חדש שהספיקו לעבור אליו לאחרונה או אפילו לזוכי דירות מחיר למשתכן

מאחר שחנויות רבות נותרו סגורות בחודשים האחרונים, כל פרויקט שקשור לעיצוב פנים נאלץ להתמודד עם אתגרים לא צפויים. לא תמיד אפשר היה לרכוש את מה שחסר לנו, ולעתים צריך היה לאלתר, לשנות ולחשב מסלול מחדש. ובכל זאת, למרות האילוצים והבעיות, לפחות מבחינה אחת הצלחנו להימנע מדאגות. אם תכננתם לרכוש ארון בגדים חדש, עכשיו אתם יכולים לעשות את זה בקלות, בנוחות ואפילו בלי לצאת מהבית. 

בית בעיצוב כפרי

פתרונות האחסון שחלמתם עליהם, באתר אחד 

ארונות בגדים הם רכישה שמיועדת ללוות כל משפחה תקופה ארוכה, ולכן רבים מקדישים זמן רב למחשבה, בדיקה והתלבטות שלהם. למרבה המזל, בזכות האתר של design2easy, קנייה של ארונות בגדים הופכת לפשוטה מתמיד. בזכות תהליך רכישה ידידותי ונוח, תמצאו את הארון שתמיד חיפשתם, במחיר אטרקטיבי שיגרום לכם לתהות למה לא עשו את זה קודם.

ארונות הזזה של design2easy מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד שמיובאים בייבוא בלעדי מאיטליה, ומהווים את הבסיס לפתרונות אחסון מגוונים ומעוצבים, במגוון מידות, צבעים וגדלים. האיטלקים בהחלט יודעים לשלב בין אסתטיקה לשימושיות, והארונות מבית design2easy מציגים את התוצאה הזו בפועל.

לצד ארונות בגדים, תמצאו באתר של design2easy גם ארונות רבים נוספים, שיתאימו ליתר חדרי הבית שלכם בצורה מושלמת. ארונות כניסה, ארונות תרופות, ארונות נעליים, ארונות הזזה וכל מה שנחוץ כדי להפוך את הבית לנעים, מזמין וכמובן גם אסתטי. מחפשים ארונות רחף? ארונות עם דלתות מראה או דלתות זכוכית? אתם רק צריכים לבחור.

חפשו פתרונות אחסון לדירות קטנות

וזה עוד לא הכול

אם תרצו להשלים את הקו העיצובי שלכם בבית עם ריהוט נוסף שהולך לפי הקו האיטלקי, design2easy מציעים  גם מגוון פריטי ריהוט משלימים, שיעזרו לכם לרהט את הבית בסטייל. שולחנות אירוח, קפה וסלון, מזנונים, שידות, מיטות זוגיות ומיטות נוער, והכול בשילוב מנצח של איכות, מחיר ועיצוב. 

האתר עובד כרגיל גם בתקופות הסגר והשינויים שבאים יחד איתו, כך שתמיד תקבלו מענה מהיר, מקצועי, אמין ואישי. ובזמן שבמקומות אחרים לקוחות מוצאים את עצמם ממתינים יותר מהרגיל, design2easy קיצרו את זמני האספקה והרחיבו את המענה הטלפוני. לכם רק נותר לגלוש, לבחור, להזמין ולהתחיל להתרגש מהארון הבא שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *