כשמראה הבטון נכנס לבית…

הוא מחוספס, גולמי ומשדר משהו שונה. מראה דמוי בטון חשוף הפך במהירות מסחררת לאחד מהטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הבית, ואם גם אתם נמצאים בפני שיפוץ, כך תיישמו אותו 

אם בעבר היינו רגילים לחשוב על החלל הביתי בעיקר במונחים של חמימות, מה שבא לידי ביטוי בכל אספקט של עיצוב הבית, כיום המצב הוא שונה. לצד מוטיבים של עץ, פלטת צבעים חמה ואווירה מסוג מסוים, עולם עיצוב הבית מושפע גם מכיוונים שהולכים על ההנחה שלפעמים מראה ה"לא התאמצנו" יכול להוביל לתוצאות הכי מרשימות שיש. 

אז אילו יתרונות גורמים ליותר ויותר ישראלים לבחור בעיצוב במראה דמוי בטון לחללי הבית השונים?

היכולת להשתמש בו בכל חדרשיפוץ אמבטיה, סלון, חדר אורחים או חדר שינה, קירות חשופים, מדרגות בטון או אפילו ריצוף דמוי בטון יצוק, המראה המחוספס והייחודי הזה מתאים לכל חלל ולכל מקום. להבדיל מפתרונות ריצוף שלא יוצאים מהאמבטיה או כאלה שמתאימים רק לחדר השינה, מראה דמוי בטון יכול ללכת טוב עם כל סגנון עיצובי. וכן, בשונה ממה שאתם עלולים אולי לחשוב, הוא אפילו לא יוצא קודר או קריר אלא הכי מתקדם, טרנדי ומהנה.

הימנעות מעומס ויזואלי – טרנדים רבים, בייחוד כשמדובר על טרנדים בעיצוב הבית, ידועים במראה המשתלט שלהם. מצד אחד, אנחנו בהחלט מעוניינים להרשים את האורחים כשאנחנו חושבים על עיצוב הבית. מצד שני, טרנדים גם לא נשארים לנצח, מה שמותיר משפצים רבים עם עיצובים שכבר לא עושים להם את זה. 

מאחר שעיצובים שמשתמשים במוטיב דמוי בטון מגיעים בגוון ניטרלי יחסית, הם ממש לא מחייבים אתכם להיפטר מפריטים שכבר יש ברשותכם אלא להיפך. כך שאם הלכתם על שיפוץ אמבטיה תוך שימוש רב בזכוכית או בגוון כזה או אחר, מראה הבטון ממש לא יסיט את העין מהתוצאות שלכם. וגם אם תרצו לערוך שינוי כזה או אחר בהמשך, העיצוב הנוכחי יהווה בסיס שיתכתב היטב עם כל בחירה עתידית.

משחק בטקסטורות – להבדיל מחומרים רבים אחרים, מראה דמוי בטון נותן לנו חופש לעצב כיד הדמיון. אם תרצו, תוכלו לבחור במראה של ריצוף בבטון מוחלק ואם לא, להשתמש בחוסר השלמות שהופכת את הבטון לחומר מעורר השראה. לחרוץ, ליצור צורות וללכת על עיצוב שהופך את הבית שלכם ליחיד במינו.

הוא כאן כדי להישאר – אז נכון שאנחנו מתייחסים אליו כאל טרנד בעולם עיצוב הבית, אבל להבדיל משלל טרנדים בולטים אחרים, כאן מדובר בתופעה שונה. החיבה הגדולה כל כך למראה הבטון כבר היוותה בסיס לליינים שלמים של פתרונות תאורה, עציצים, ריהוט ועוד, ונדמה שאין מעצב פנים שלא התוודה על חיבור עמוק אליו. כך שאם אתם מחפשים פתרון טרנדי אבל כזה שלא ייעלם בקרוב, מצאתם את הבחירה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *