טיפים לשיפוץ האמבטיה

חדר אמבטיה מפנק, נעים ומרגיע הוא החלום של רבים מאיתנו, והמטרה העיקרית שאנחנו מציבים לעצמנו בכל פרויקט עיצוב הבית. איך עושים את זה נכון בלי לצאת מהכלים (או מהאמבטיה)? אספנו כמה טיפים 

הוא אמנם לא החדר הגדול ביותר בבית, אבל עבור חלק משמעותי מהאנשים מדובר בחלל מרכזי מאין כמותו. חדר האמבטיה הוא מקום שאנחנו מבלים בו מספר פעמים ביום לכל הפחות, עוצרים למקלחת קצרה ומרעננת או נכנסים לאמבטיה ארוכה, וזקוקים לכל התנאים כדי להרגיש כדי שלווים שיש. במקרים רבים הוא משרת לא רק אותנו אלא גם אורחים, וממש לא צריך להסביר למה חשוב לנו שהוא ייראה במיטבו. 

אם גם אתם נמצאים בעיצומו של פרויקט עיצוב הבית, בעזרת אנשים מקצוע או בשיטת עשה זאת בעצמך לבית שלכם, אספנו כמה טיפים שיעשו לכם את כל ההבדל. החל מנושא האמבטיה, דרך ריצוף ועד לכל העניין של פאנג שוואי. 

פאנג שוואי בחדר האמבטיה? הכי קל שיש

מה יותר מתאים לחלל שאנחנו הכי מחפשים בו הרמוני ושקט, מאשר השיטה הסינית שמיועדת להעניק לנו הרמוניה בתחומי חיים שונים? ניתן לעשות זאת על ידי שילוב צבעים שנתפסים כמשפרים זרימה בחלל כמו שמנת, אפרפר, כחול בהיר או בז', בין אם על הקיר, בצבעים של גופי התאורה ואפילו בצבעי המגבות שתבחרו בהמשך. גם אם אתם לא נמנים בין מאמיני פאנג שוואי להוטים, אפשר להודות שמדובר פשוט בגוונים אסתטיים שמשתלבים טוב עם הכול. 

ריצוף – הכירו את הסוד של עיצוב דמוי בטון

מגוון אפרפר אחד אנחנו עוברים לגוון אחר, שאולי לא מתאים לכולם אבל בהחלט מהווה בחירה מעניינת ששווה לקחת בחשבון. הטרנד של שילוב אלמנטים שמדגישים את החשוף, הבלתי גמור, המחוספס והייחודי, הוביל מעצבי פנים רבים להתאהב בעיצוב דמוי בטון. העיצוב הזה צץ וחוזר בסלונים רבים, בחדרי עבודה, במטבחים וגם בחדרי האמבטיה. תוכלו לבחור רצפה דמוית בטון שתעניק לכם תחושה של משטח חלק במיוחד, ואם אתם מעדיפים שלא לשנות ריצוף קיים – לבחון את האפשרות להתפרע עם הקירות.

כמה רעיונות ברוח עשה זאת בעצמך לבית

אם אתם אוהבים לעבוד בידיים, ייתכן ששיפוץ חדר האמבטיה הוא דווקא הנקודה שאתם פחות מחכים לה, פשוט כי את רוב הדברים בחדר מומלץ לעשות בעזרת אנשי מקצוע. בינינו, החלפת קרמיקה היא לא פעולה פשוטה במיוחד, ריצוף אנחנו תמיד משאירים למקצוענים, והתקנת ברז חדש לבד לא תמיד מומלצת. ובכל זאת, אם בא לכם על פרויקט עשה זאת בעצמך לבית גם באמבטיה, תוכלו להתמקד בכמה נקודות קלות ליישום. הנה רשימה חלקית: צביעת משקוף הדלת, הדבקת מדבקות קרמיקה, צביעת קירות, החלפת אסלה, החלפת וילון אמבטיה, החלפת ידיות לשידות, תליית מראה, שדרוג ארונית אמבטיה קיימת ועוד. עשייה מהנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *